15 sept 2009

Gracias

Estas son algunos de los e-mails que hemos recibido recientemente de nuestros clientes sobre el LECCO.

Eleonor:
Hola,Us escric aquest correu per felicitar-vos pel lector que veneu.M'ha sigut de gran ajuda per un familiar que he tingut a l'hospital.Per fer-li les hores mes curtes li vaig portar uns llibres, però no els podia llegir perquè se li cansaven els braços pel seu estat de debilitat, però vaig tenir l'oportunitat de portar-li un lector per provar si li aniria be i li va ser de gran ajuda, ja que se'ls va llegir tots.Ni cal dir que s'ha comprat un i que les infermeres de l'hospital han preguntat on comprar-lo.Estic segura que la gent conforme el vagi coneguent l'obtindrà com a objecte imprescindible per a la lectura.Eleonor

Núria:
He tingut l'oportunitat de conèixer el lector que veneu i us demano que m'envieu informació si algún dia fabriqueu algún altre model.El de peu és fantàstic perquè te'l pots endur al llit i al sofà.El de llit és fantàstic perquè pesa molt poquet.Des que conec el producte només faig que parlar d'ell.Per mi, ara ja, imprescindible.Felicitats.

Jose Carlos (México). El día de ayer recibí el atril. Estoy muy complacido con la calidad del producto, lo estuve utilizando ayer y realmente es muy practico.

No hay comentarios:

Publicar un comentario